ALOE VERA PARTY

Skrivet den 2013-11-26 klockan 22:04:03 i kategorin mitt liv



var som sagt på aloveraparty med min syster innan ikväll och de var verkligen hur kul och trevligt som helst. man fick god dryck och gott fika, man kunde vinna priser (jag vann!!), man fick också en goodiebag med olika testsaker av deras grejer, sen så fick man gå runt och titta på de olika produkterna som de säljer. jag och lollo köpte faktiskt tre saker, lollo köpte ett puder och sen så köpte vi en "skrubbkräm" och en "ansiktsmaskkräm", de verkade var jättebra så hoppas på de bästa när vi väl får grejerna. rekomenderar verkligen aloveras produkter, har ju som sagt inte testat än men de vi fick testa där var sjukt bra. tog inga bilder när vi var där men jag kan ta kort på de i goodiebagen och priset jag vann imon typ.
nu ska jag kolla runt lite på datan och så sen ska jag sova. ha de bra puss&kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: