LUGN TISDAG

Skrivet den 2013-11-19 klockan 14:32:33 i kategorin mitt liv

 
gammal bild på mig och andreas! <3
hade bara ett svenskaprov idag och var klar redan efter en och en halv timma så slutade halv tio, efter det så åkte jag till pb och träffade andreas och hans kompis, vi satt och pratade och kollade lite på datorn. sen så käkade dom och efter det så möte jag upp farmor och farfar på A6 och där käkade vi. sen åkte vi till en affär så jag kunde köpa en present till mamma eftersom att hon fyller år idag, så grattis till henne! 
nu sitter jag hos farmor och pratar lite med henne och sen ska vi hämta mig kusin på dagis och lite senare ska jag till andreas för att prata lite med hans mamma innan hon åker till usa imorgon bitti. ha de bra puss&kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: