2013

Skrivet den 2014-01-02 klockan 16:08:19 i kategorin mitt liv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? började gymnasiet (från ett till ett annat), var på fotbollscup i danmark, fyllt 16år, vunnit serien.
 
 
 
 
Hur har ditt 2013 varit? väldigt mycket upp och ner.

Blev du kär i år? jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 12 maj - då jag och andreas blev tillsammans.
 


Vad är din största framgång 2013? hm, mig sälv tror jag,har slutat bry mig om personer som inte bryr sig om mig.

Bästa köpet? tror det var min peak perfomance tröja, har alltid velat ha en haha. 

Vad spenderade du mest pengar på? mat tror jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 när jag och andreas blev tillsammans har varit så himla lycklig sen dess, hans familj har blivit en stor del av mitt liv och dom tar verkligen hand om mig, när jag lärde känna nora i min nya klass, haha så himla go är hon. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Hey brother & Wake me up - Avicii, L Smith, Burn - Ellie Goulding, Miss Decibel - Medina, Timber - Pitbull/Ke$ha.

Vem har du umgåtts med mest? har gått i perioder, första halvåret umgicks jag nästan bara med mina närmaste vänner men sen efter massa saker som hämde så umgicks jag bara med hannah av dom. men tror det är hannah och andreas. 

 
Har du haft ett förhållande under 2013? ja!!!!!!!!!

Vart reste du under 2013? danmark. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? mer utomlandsresor, helt klart.

Vad gjorde du på din födelsedag? vaknade upp jämte min pojkvän och fick jätte fina presenter (så tacksam), sen tillbringade jag dagen med honom och på kvällen blev jag firad lite av familjen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? bråkat mindre med familjen, inte läggt så mycket energi på folk som gör min arg/irriterad. 

Vem saknade du? moa, har inte träffat henne alls mycket :(

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? ta en dag i taget!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: